6 Consells estratègics de SEO

6 Consells estratègics de SEO dels experts per aconseguir un trànsit  segons una agencia seo barcelona

Esteu actualitzat amb els últims consells d’optimització de motors de cerca (SEO)?

Si no, això és un gran problema.

SEO significa optimitzar el contingut perquè es mostri amb més freqüència en els resultats de la cerca.

Accepteu-ho, i el vostre contingut també pot ser invisible.

Però si ho feu, podeu obtenir els beneficis d’un augment del trànsit, que pot generar més conversions, millorar la generació de clients potencials i augmentar les vendes.

I cada negoci vol més trànsit, clients potencials i vendes, oi?

El problema és que els factors de classificació SEO han canviat molt al llarg dels anys (descobreix com a la nostra guia de recerca de paraules clau). Això significa que les tècniques d’optimització de motors de cerca que van funcionar fa 5 anys no volaran avui.

Per això, hem reclutat una ajuda d’experts perquè pugueu assegurar-vos que utilitzeu la millor estratègia de SEO per al proper any.

Els nostres sis experts comparteixen els seus consells i tàctiques favorits de SEO per construir un gran trànsit el 2018. Com veurà, si hi ha un tema que els unifica a tots, està creant un millor contingut, però alguns dels nostres experts prenen els seus propis enfocaments únics.

Recurs recomanat: necessiteu més trànsit del lloc web? Aprèn a classificar # 1 a Google amb la nostra última guia de SEO el 2018.

Llest per als consells SEO? Comencem:

Com Brandy va cantar una vegada, “Gairebé no compta”. Creiem que Andy Crestodina estaria d’acord …

1. Millori les publicacions “Gairebé”
Andy Crestodina: reescriure els missatges que gairebé estan altes. Hi pot haver moltes. Busqueu-los a Analytics a la Consulta d’adquisició »Consola de cerca» Informe de consultes. Establiu un filtre avançat per mostrar només les fases per a les quals la posició mitjana (rang) és superior a 10 (a la pàgina dos). Eureka!

Ara doneu aquests articles a una revisió. Afegiu detalls, exemples, respostes, estadístiques, imatges, cotitzacions de col·laboradors i qualsevol altra cosa que les faci una peça millor.

Si creieu que és de qualitat, és molt probable que afegiu longitud i ús de clau de manera natural. Feu que sigui una pàgina amb la qual us sentiu tan orgullosa, voleu imprimir-la i emmarcar-la a la paret.

Aquí hi ha tres maneres d’aconseguir que aquesta tàctica sigui encara més eficaç:

Comproveu tots els rànquings de la pàgina, de manera que estigueu segur de no ferir la rellevància per a una frase encara millor
A mesura que reescriu, treballa en subtemes semànticament connectats, que són visibles a la pàgina de resultats de cerca en els quadres de resposta i a les “cerques relacionades” a la part inferior de la pàgina.
Feu això com una auditoria de màrqueting de contingut trimestral i regular.
Andy Crestodina és cofundador i director de màrqueting d’Orbit Media, una premiada empresa de disseny web de 38 persones a Chicago.

El màrqueting de video pot ser una gran font de trànsit, però alguns comerciants encara ignoren el seu potencial, diu Shilpa Shah:

2. Toqueu el potencial del vídeo
Shilpa Shah: Un dels millors consells de SEO és la qualitat per sobre de la quantitat. Si teniu una gran quantitat de pàgines indexades, no sempre significa que el vostre lloc atraurà més trànsit orgànic.

Desfeu-vos d’entrades poc profundes al vostre bloc que tinguin un recompte de paraules baix o contingut superficial.

Enfocament, en lloc de contingut significatiu que realment és atractiu i fa que cada visitant vulgui llegir l’article complet.

A més, els vídeos tenen un gran potencial sense explotar: ideal per a SEO i fer un bon compromís de l’usuari. És probable que el vostre usuari pugui executar ràpidament un vídeo de 1 minut, però potser no tingui paciència llegir el vostre article de 100 paraules.

Shilpa és co-fundador a Hummingbird Web Solutions, propietària de la coneguda tenda de temes de WordPress CyberChimps.com, la botiga de complements de WordPress WPeka.com i el popular complement SliderDeck.com de WordPress Slider.

Esteu buscant un enfocament diferent dels consells d’optimització de motors de cerca? Ian Cleary té un gir únic a la construcció d’enllaços per a SEO:

3. Construeix alguna cosa útil
Ian Cleary: Estem fent activitats de divulgació per crear enllaços i s’han centrat en els enllaços de menció de marca. Quan una marca ens menciona i no ens vincula, els fem arribar i en general obtenim un enllaç. Tenim moltes mencions en línia perquè tinguem l’oportunitat de fer créixer el nostre perfil d’enllaç i generar substancialment més trànsit.

L’altre enfocament que estem prenent és construir utilitats útils. Es tracta de peces de programari que aporten un valor significatiu al nostre públic, però estem disponibles de forma gratuïta. A continuació, fem una redirecció 301 des del lloc amb la utilitat de nou al nostre lloc i generem molts enllaços. També fem una gran difusió per promoure aquestes eines.

Ian Cleary és fundador de RazorSocial, que és una agència digital amb un blog de tecnologia popular. També és cofundador de OutreachPlus, una eina de difusió de màrqueting per correu electrònic.

Els consells de blog de SEO de Heidi Cohen se centren a fer més amb el vostre contingut:

4. Optimitzar, Amplificar, Distribuir
Heidi Cohen: per maximitzar els resultats de SEO 2018, els comerciants continuaran allunyant-se del contingut disponible, un cop i fet. Per fer-ho, toqueu les 4C de contingut: Condicions, Creació i Circulació per crear la vostra comunitat.