Com funciona Google Qualifica la Qualitat de la Cerca?

Com funciona Google Qualifica la Qualitat de la Cerca?
Google ha anunciat algunes novetats interessants sobre les directrius de classificació de la qualitat de la cerca. Aquí discutirem què serà avaluat i com això pot afectar la vostra estratègia de SEO.

Google dóna feina a més de 10.000 “avaluadors de qualitat de cerca” a tot el món per avaluar els resultats de cerca.

En poques paraules, s’indiquen els avaluadors les cerques que cerquen, i després informen els resultats de les seves troballes. En general, només avaluen la qualitat de les pàgines web de resultats principals.

Directrius de qualitat de la cerca de Google
Per ajudar a quantificar les seves troballes, els avaluadors reben un conjunt de pautes. Aquestes directrius han estat recentment avaluades, amb àrees noves i rellevants per centrar-se. Això inclou:

• Reputació del creador de contingut

No només el contingut que els avaluadors avaluaran, sinó el creador del contingut. Les directrius ofereixen als avaluadors que avaluïn les pàgines “Quant a nosaltres” i els bios de l’autor per veure si tenen una reputació de qualitat. Les pàgines web amb autors de confiança i de bona reputació seran més alts.

Els creadors de contingut haurien d’assegurar-se que els seus bios i la informació s’apliquin amb informació creïble. Les pàgines web sense informació d’origen seran més baixes, ja que és més probable que sigui correu brossa o contingut no autoritzat.

• Una mirada més propera a Spam i Clickbait

Parlant d’spam, Google ara demana als avaluadors que avaluïn les formes més subtils d’spam en pàgines d’alt rang. Si un article inclou un títol sensacional o no rellevant, es pot marcar la pàgina.

• El “propòsit beneficiós” del contingut

Google té com a objectiu classificar pàgines més altes que són valuoses. Mesuren aquest valor si la pàgina té un “propòsit beneficiós”.

Això significa que la pàgina ha de tenir contingut útil i ben escrit, no només paraules clau inserides de manera incòmoda. Els escriptors de SEO haurien definitivament descriure això en escriure contingut nou.

Tota la informació recollida per als avaluadors s’utilitza per millorar els algoritmes de Google. En teoria, això ajudarà a Google a reduir els problemes d’actualitat, incloent notícies falses i articles enganyosos.

Per obtenir més informació sobre l’optimització del lloc web de la vostra empresa, poseu-vos en contacte amb l’agència de SEO (com nosaltres) per obtenir un informe d’auditoria de SEO.