Google

Des de Google:segons un consultor seo

Avui, hem actualitzat la manera en què etiquetem els serveis de països a la web per a mòbils, l’aplicació de Google per a iOS i la cerca d’escriptori i Maps. Ara l’elecció del servei del país ja no s’indicarà per domini. En canvi, de manera predeterminada, se us servirà el servei de país que correspon a la vostra ubicació. Per tant, si visqueu a Austràlia, rebreu automàticament el servei de país per a Austràlia, però quan viatgeu a Nova Zelanda, els vostres resultats canviaran automàticament al servei del país per a Nova Zelanda. Quan torni a Austràlia, tornareu al servei australià australià.

En aquest moment, semblava que aquesta actualització era més que un canvi menor o inconvenient quan es tracta de comprovar els resultats internacionals. En lloc d’anar a la versió de Google per a un país concret, els resultats es basaven en la vostra ubicació o la ubicació a la configuració de Google.

Google va declarar:

Aquesta actualització us ajudarà a assegurar-vos que obtingueu els resultats més rellevants en funció de la vostra ubicació.

Aquest canvi aparentment petit ha tingut un gran impacte en els llocs web que operen en múltiples mercats.

Abans de l’actualització d’octubre, si les pàgines eren duplicades o gairebé duplicades, es plegarien en l’índex de Google i només es mostraria una versió tal com es va seleccionar com a versió canònica. Sovint seria la versió incorrecta del país o país d’una pàgina que es mostrés als usuaris.

Per exemple, si les vostres pàgines eren iguals als Estats Units i Austràlia, les persones que cerquen a Austràlia podrien veure la versió dels Estats Units de la pàgina. Això no era un problema amb les versions en idioma traduït, ja que no es veien duplicades. Ara, Google intenta mostrar la millor versió de la pàgina, fins i tot si es dobleguen, seleccionant la versió que millor s’adapti als usuaris i que respecti les etiquetes hreflang.

Abans d’aquesta actualització, els representants de Google van dir que si les pàgines es van plegar a causa del contingut duplicat, no veien els enllaços de retorn per a les etiquetes de Hreflang i que Google estava replegant el contingut per a vostè. Se suposava que això suposava que el vostre lloc web era “més fort” tenint menys pàgines “més fortes”.

Al gener de 2016, Google Webmaster Trends Analyst John Mueller …

[Llegiu l’article complet sobre la propietat del motor de cerca.]

Les opinions expressades en aquest article són aquelles de l’autor convidat i no necessàriament Marketing Land. Aquí es mostren els autors del personal.