Top 5 tendències de SEO el 2018

Top 5 tendències de SEO el 2018 a la posició número 1 a Google i augmenta el trànsit orgànic

Google es centra principalment en la classificació dels llocs web que ofereixen una millor experiència d’usuari, independentment d’altres senyals de classificació més importants. Tots sabem com el motor de cerca de Google està canviant l’algoritme de cerca principal de tant en tant. Per classificar qualsevol paraula clau # 1 a Google o fins i tot per classificar una millor posició a Google, he d’actualitzar les meves estratègies de SEO d’acord amb els canvis que es troben en les tendències. Anem a parlar sobre les 5 millors tendències de SEO el 2018 a Rank First Position a Google.

“El 93% de les experiències de compra en línia comencen amb el motor de cerca”

Sense una comprensió adequada de Search Engine Optimization (SEO), és molt difícil assolir l’èxit en qualsevol negoci en línia. Gairebé el 55% del trànsit del lloc web a empreses (B2B) prové de motors de cerca. Indica que SEO genera més clients potencials que qualsevol altra campanya pagada o no pagada o social. És clar que SEO és més important que qualsevol altra iniciativa de màrqueting en línia.

A la meva experiència, les següents són les 5 millors tendències de SEO del 2018 que han de tenir coses per classificar-se a la posició número 1 de Google.

Top 5 tendències de SEO el 2018 per rebre trànsit orgànic segons un consultor seo freelance

Detalls del contingut de l’article

1 Consultes de cerca de veu:
2 Com utilitzar la cerca de veu a SEO per millorar la classificació el 2018?
3 Importància de l’experiència de l’usuari:
4 àrees de millora en termes de millor experiència d’usuari:
5 Contingut: Qüestions de qualitat Més de 300 paraules!
6 Com escriure un contingut millor sense un gran coneixement?
7 Visual & Video Search en 2018:
8 Video Search in 2018:
9 Com fer vídeos senzills a YouTube i Vimeo?
10 Link Building no està mort el 2018:
Consultes de cerca de veu:
Gairebé el 20% de les consultes de cerca a Google ja provenen de la cerca de veu – 2016.

No hi ha dubte que els usuaris estan utilitzant el poder de la cerca per veu a les seves necessitats. Segons les prediccions del mercat, la cerca per veu podria arribar fins al 50% el 2020.

Algunes de les principals indústries suggereixen el mateix.

Setembre de 2017, Apple va passar a Google des de Bing per al seu Assistent de veu personal: Siri.
En l’acord celebrat recentment a Black Friday, “Echo Dot”, l’assistent de cerca de veu d’Amazon, va ser el producte més venut de l’any 2017.
Per tant, la Cerca per veu no és només una part de les tendències de SEO el 2018, potser ha de ser en el repte a llarg termini. Google Rankbrain compta amb resultats de cerca mitjançant la mesura de diversos paràmetres complexos que els usuaris experimenten mitjançant cerques de veu.

Com utilitzar la cerca de veu a SEO per millorar la classificació el 2018?

Consultes de cerca de veu a SEO 2018
La cerca de veu està guanyant el seu impuls entre els usuaris, i Google té un ull sobre els mateixos. Rankbrian fa un seguiment de les consultes que mai s’utilitzen / presenten abans a la cerca.

“Incloeu en el seu títol o sota la paraula la pregunta verbalment expressada que volen respondre, per augmentar les possibilitats que Google inclourà aquesta resposta” – Dayne Richards, Analista de SEO Forbes.

La inclusió de les paraules clau de llarga cua i l’ús del llenguatge local natural en el contingut tenien la vostra prioritat.

Per exemple: si teniu una pàgina que respon a la pregunta “Com classificar el meu lloc web sense SEO”, assegureu-vos que tingueu el mateix contingut al títol de la vostra pàgina.

Feu una oració adequada i parleu el llenguatge natural del contingut.

Responeu al Public i el gràfic LSI són algunes de les eines comunes per obtenir idees sobre com trobar consultes de cerca de veu d’usuaris relacionades amb la vostra empresa.

Com a comercialitzador digital, utilitzo les cerques de veu tant com sigui possible. Em ajuda a sentir i a crear un millor contingut que satisfà les consultes de cerca de veu més grans que es troben en la demanda.

Importància de l’experiència de l’usuari:
Google prefereix una millor “experiència d’usuari” en tota la zona del lloc web, des del contingut fins als dissenys web, l’estructura del vincle, la velocitat del lloc web, l’optimització de la navegació i molt més.

Personalment he provat això, la majoria dels llocs web de primer nivell ofereixen una bona experiència tant en escriptori com a mòbil.

Fàcil navegació per a una millor experiència d’usuari en SEO 2018
Àrees de millora en termes de millor experiència d’usuari:
Necessiteu passar a serveis d’allotjament web molt fiables.
La velocitat del lloc web 5G és imprescindible.
Disseny de llocs web responsius.
Les Pàgines Mòbils Accelerades proporcionen un fort impuls en l’experiència de l’usuari.
“Text d’ancoratge” molt relacionat a la navegació web.
No obstant això, contingut significatiu
Aneu a les dades estructurades i fragments destacats a cada àrea requerida.
La velocitat de la pàgina, per descomptat, és un factor clau del rànquing de SEO.

Una tècnica senzilla per accelerar el vostre lloc web sense cap cost és “Reduir la mida de la vostra imatge fins a un 40-70%”.

Contingut: Qüestions de qualitat Més de 300 paraules!
Contenido perenne. Contingut fresc. Contingut confiable, però no el contingut que sigui. El contingut és certament la part superior de tots els factors de classificació. La producció de contingut d’alta qualitat sempre serà una tendència.

“Crea contingut que importa als usuaris que un motor de cerca”.

Encara que algunes pàgines són molt optimistes