Una estratègia SEO

Una estratègia SEO enfocada a l’usuari

Quan vam començar a desenvolupar una estratègia SEO hem de tenir com a objectiu enamorar a l’usuari, per això es requereixen de certes tecinas, mètodes, eines i un bon coneixement sobre el comportament dels usuaris en determinats escenaris.
Aconseguir posicionar un lloc web és una feina difícil, ja que per això depèn de diferents variables que fan que un dia el lloc web valgui la pena i que a l’altre ja no. Aquests alts i baixos es poden controlar si s’enfoca bé l’estratègia, és a dir, si tenim com a objectiu principal l’usuari.
Per aconseguir això amb èxit es requereix conèixer a l’audiència objectiu, això es pot fer interactuant amb ells, recollint pistes que deixen durant la seva estada a la web, per mitjà de formularis, anuncis o campanyes publicitàries, enviant informació a través de diversos mitjans i veure com és més cridaner, el contingut que llegeixen, i per últim avaluant la competència.
Google és un expert interactuant amb els usuaris, els qui en funció al seu comportament en un lloc web poden determinar si el mateix és positiu o negatiu, si va complir amb les seves expectatives i en quin nivell (baix, intermedi o alt). La filosofia de Google és: si l lloc web és estimat pels usuaris, jo l’estimo també.
Partint d’això crec que l’objectiu ha de ser això, enamorar al client que visita la teva web; els mètodes poden ser variaos, fins i tot personalitzats i així involucrar a l’usuari directament amb el lloc web, com si aquesta fos un soci eventual del negoci.

Donar als usuaris el que ells volen és una estratègia SEO imbatible:consultor seo freelance

Les grans empreses que avui dia formen part del mercat mundial, van iniciar sent un projecte casolà o de garatge, Amazon, IBM, Facebook, Google. Totes elles es van iniciar sota l’estímul de resoldre problemes de forma ràpida i senzilla, les seves estratègies es basen en millorar l’experiència de l’usuari a una única i imbatible i seguint aquests plans van aconseguir ser el que avui dia són, multinacionals valoradors en centenars de milers de milions de dòlars.
Això ens dóna peu a pensar que si ells van visionar que el més important era això, resoldre problemes a usuaris i aquests involucrar-los en la solució, perquè avui dia es desvirtua tant el procés de posicionament web de marca, serveis o productes i es busca simplement vendre .

Crec que l’error està en les estratègies SEO que es van prendre en compte. Les estratègies han de tenir una reinvenció i enfocar-les als usuaris, els únics responsables de posicionar un lloc web a Google.